Conversie attributie

Door je conversie nauwkeurig toe te kennen
behalen we meer inzicht in je doelgroep

Op data gebaseerde verbeteringen
leiden tot meer online succes

Waar online marketing het veruit wint van analoge marketing is op het vlak van meetbaarheid. Door de data van je website en je online campagnes te meten kun je heel bewust keuzes maken in je marketingstrategie. Een groot onderdeel hiervan is de conversie attributie. Via welke kanalen behaal je nu echt de meeste conversie en welke kanalen zijn eigenlijk niet zo effectief als je van tevoren dacht? Met een attributie model kunnen we het effect van verschillende kanalen en campagnes nog veel preciezer meten.

Breng de waarde van specifieke
kanalen en campagnes in kaart

Krijg meer inzicht in de
customer journey van je doelgroep

Meten is weten

Waarom conversie attributie?

Veel bedrijven beoordelen de herkomst van een conversie door middel van de ‘last-click’ in Google Analytics. Hierbij wordt echter alleen de bron benoemd die het laatst betrokken was bij een conversie. Maar misschien heeft de klant je eerst wel voorbij zien komen via een facebook advertentie en is de uiteindelijke conversie daarna door te zoeken op je bedrijfsnaam bij de organische resultaten terecht gekomen. Dan heeft je facebook advertentie meer effect gehad dan je in eerste instantie uit je data kunt halen en dat wil je toch graag weten om goede strategische keuzes te kunnen maken.

Zo pakken we jouw
conversie attributie
aan

Voor we voor je aan de slag gaan met conversie attributie vinden we het belangrijk om eerst in een persoonlijke setting met je om tafel te zitten om jou en je doelen beter te leren kennen. Hiervoor nodigen we je dan ook altijd vrijblijvend uit op ons kantoor in Kaatsheuvel, of we komen bij jou langs. Op basis van jouw uitdaging gaan onze specialisten aan de slag met de attributie instellingen van jouw conversies. In je data overzicht kennen we de conversies heel gericht toe, als een schot in de roos.

Wil jij gebruik maken van
conversie attributie?

Dit zijn onze
attributie specialisten

Onze specialisten hebben alle kwaliteiten in huis om van jouw onderneming een online succes te maken. Hierbij gaan we altijd te werk volgens onze kernwaarden: persoonlijk, betrouwbaar en recht door zee.  Je kunt bij ons terecht voor SEO, SEA, webdevelopment, data & analytics, social media marketing, emailmarketing, beeld & ontwerp en verschillende online marketing trainingen. Wil jij met onze specialisten om tafel? Maak dan snel een afspraak.