Google Tag manager training

Met de juiste kennis zelf aan de slag met je online marketing

Leer meetinstrumenten in te
stellen voor het maken van betere keuzes

Met Google Tag manager maak je het mogelijk om nog meer data te meten dan de al zeer uitgebreide datasets van Google Analytics. Voor nog meer inzicht in je doelgroep en leads kun je onder andere een heat map of de facebookpixel installeren. Met behulp van Google Tag manager installeer je verschillende tags op je website waarmee je bijna elk element op je website meetbaar kunt maken.  Tijdens onze Google Tag manager training leren onze specialisten je alle ins en outs van de handig tag manager van Google.

Trainingen op jouw niveau;
van beginnend tot gevorderd

Een setting die bij jou past;
klassikaal, in company of één op één

Onze trainingen zijn interactief

Inhoud Google Tag
manager training

Al onze trainingen stemmen we specifiek af op jouw situatie. De onderwerpen die we tijdens de Google Tag manager training behandelen zijn:

  • wat Google Tag manager is

  • de voordelen van Google Tag manager

  • wat tags zijn

  • welke triggers invloed hebben op verschillende tags

  • het aanmaken en inrichten van een Google Tag manager account

  • welke tags relevant kunnen zijn voor jou

  • overige tips en tricks

Zo werkt een training
bij PDK Online Succes

Alle trainingen bij PDK Online Succes worden volledig afgestemd op jouw startniveau. Voorkennis over Google Tag Manager is daarom niet nodig. Heb je al wel wat voorkennis dan gaan we dieper in op de stof. Doordat we de training inrichten naar aanleiding van jouw specifieke vragen en leerwensen ga je na afloop van de training altijd naar huis met de kennis waar je naar op zoek was. Daarnaast kun je bij ons trainingsprogramma zelf kiezen voor de setting die voor jou werkt. We geven onze trainingen zowel klassikaal, in company als één op één.

Wil jij je kennis vergroten tijdens
onze online marketing training?

Peter helpt je.

Peter helpt je graag om van jouw onderneming een online succes te maken. Met die gedachte is hij (toen nog) PDK Marketing in 2008 gestart. Hij vindt de relatie met de klant erg belangrijk en neemt daarom ook alle tijd voor klanten die hulp nodig hebben. Peter denkt met je mee en geeft je het advies waarop jij een goede afweging kunt baseren. Van linkbuilding tot fotografie, Peter is van alle markten thuis. Bij PDK Online Succes hechten we veel belang aan onze kernwaarden: persoonlijk, betrouwbaar en recht door zee. Uiteraard handelt Peter dan ook altijd vanuit deze uitgangspunten.  Wil je dit zelf ondervinden en ben je benieuwd wat Peter voor jou kan betekenen? Kom dan snel een kop koffie drinken.

Wil jij met Peter in gesprek?